Vad säger man?

Orginaltitel:
What do you say?

Längd:
21+7 min

Köppris:
5 900 kr

Hyrpris:
7 dagar dvd, 2 900 kr

Påseende:
Finns för påseende kostnadsfritt i 14 dagar. Kund betalar returporto.

Trailer:
Ej tillgänglig.
Filmtext:
Denna film hjälper personer som jobbar med service och försäljning att hantera svåra och utmanande kundsituationer.

Den berör särskilt vad man säger när:
• Kunden är besviken.
• Kunden inte vill bli hjälpt.
• När det inte är arbetsrelaterat.
• Du inte kan säga ja.
• Din kund känner sig felaktigt behandlad.

Videon/DVD:n är hörnstenen i detta träningsprogram eftersom den framställer önskvärt agerande vid kundservice, och handboken Vad Säger Man? levandegör principerna.

"”Jag flyttade nyligen till Louisiana och hade tidigare hört talas om deras underbara gästfrihet…men
den har jag ännu inte stött på. En del som jobbar
inom serviceyrken verkar ofta bli irriterade eller
störda när man ber om hjälp. Jag önskar att jag
kunde gå tillbaka till alla företag där jag fått dålig
service och tala om för dem hur jag blivit bemött.
De borde utbilda sin personal med hjälp av Vad
säger man?”
Elizabeth Henderson (Stevens Community College)”


I utbildningspaketet ingår:
  • DVD-Film + övningar
  • Studiehandledning
  • CD-rom skiva med studiehandledning

    Samtliga priser som anges ovan är exklusive moms och frakt.

  • Vi rekommenderar!

    Resan
    "Resan" är mer en introduktion till ett tänkande än en utbildning. ”Resan” ger ett märkligt synintryck eftersom horisont och himmel förblir desamma medan landskapet förändras. Det här är givetvis en illusion. På tåget är synfältet begränsat och vi ser bara en liten väg framför oss. Vi måste planera för att nå vårt mål, eftersom vi inte alltid ser det från den plats där vi för stunden befinner oss.